Οι mobile εφαρμογές επικρατούν στην λιανική αγορά. Με τις τεχνολογικές εξελίξεις που συμβαίνουν συνεχώς, οι εταιρείες χρειάζεται να προσαρμοστούν. Εταιρείες όπως η PayPal, η Amazon, η Samsung και η Apple έχουν εφαρμόσει για τους καταναλωτές να διεξάγουν συναλλαγές στην παλάμη του χεριού τους. Δείτε πώς η κινητή τεχνολογία αλλάζει τη λιανική.
Η επίδραση των mobile εφαρμογών στη λιανική
Η υιοθέτηση της κινητής τεχνολογίας, η οποία έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής μας ζωής, είναι απαραίτητη για τη βιομηχανία λιανικής και μια πύλη σε πολλές ευκαιρίες για ανάπτυξη και εξέλιξη. Η υιοθέτηση της κινητής τεχνολογίας επιτρέπει στις επιχειρήσεις να:
- Δημιουργούν εξατομικευμένα, πολυκαναλικά σημεία επαφής και εμπειρίες πελατών. Οι μάρκες μπορούν να δημιουργήσουν ταξίδια πελατών μέσω των ιστοσελίδων τους, των προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, των κινητών εφαρμογών, των προσπαθειών μάρκετινγκ μέσω email και των φυσικών καταστημάτων. Ωστόσο, οι επιχειρήσεις πρέπει να διασφαλίσουν ότι οι πελάτες τους βιώνουν μια απρόσκοπτη μετάβαση από το ένα σημείο επαφής στο επόμενο — διαφορετικά, οι προσπάθειές τους μπορεί να μην αποδώσουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.
- Αυτοματοποιούν τις διαδικασίες αποθεμάτων στα φυσικά καταστήματα. Μέσω των εφαρμογών για κινητούς συνεργάτες, οι υπάλληλοι μπορούν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο για τις νέες αποστολές παραγγελιών, να βοηθούν τους πελάτες να βρίσκουν αντικείμενα σε άλλο σημείο καταστήματος και να τοποθετούν παραγγελίες πελατών για παράδοση στο σπίτι. Μαζί, αυτά μπορούν να προσφέρουν μια πιο ομαλή και εξατομικευμένη εμπειρία για τους αγοραστές.
- Αναπτύσσουν σημεία επαφής επαυξημένης πραγματικότητας για να ανεβάσουν τη φήμη της μάρκας τους. Οι εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας μπορεί να περιλαμβάνουν εικονικά δωμάτια δοκιμής, εκπτώσεις pop-up, αποκλειστικές εκπτώσεις για πελάτες που χρησιμοποιούν την εφαρμογή και διαδραστικές εικονικές εμφανίσεις σε φυσικά καταστήματα.
Πώς οι επιχειρήσεις λιανικής μπορούν να χρησιμοποιήσουν την κινητή τεχνολογία
Οι επιχειρήσεις λιανικής μπορούν να ενσωματώσουν την κινητή τεχνολογία στις συνολικές στρατηγικές πωλήσεών τους με διάφορους τρόπους. Ακολουθούν μερικές από τις πιο κοινές και αποτελεσματικές λύσεις.
Εφαρμογές για τους πωλητές
Μια retail εφαρμογή οπου θα επιτρέπει στους πελάτες να πραγματοποιούν αγορές online. Κάθε retailer θα πρέπει να έχει μια εφαρμογή. Μια καλή κινητή εφαρμογή είναι κάτι περισσότερο από μια βολική πλατφόρμα για αγορές· πρέπει επίσης να παρέχει μια εξατομικευμένη «εμπειρία» που σχετίζεται με τα ενδιαφέροντα των καταναλωτών και να μεταφέρει λεπτομέρειες σχετικά με τα αντικείμενα προς πώληση. Αυτές οι εξατομικευμένες εμπειρίες περιλαμβάνουν την αποστολή αποδείξεων μέσω email, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα 24/7 και ενημερώσεις αποθεμάτων.
Mobile application βασισμένο σε push
Οι πρώτες εφαρμογές ήταν βασισμένες σε pull, που σήμαινε ότι ο χρήστης έπρεπε να κάνει κάτι, όπως να ζητήσει πληροφορίες, να αναζητήσει ένα προϊόν ή να βάλει ένα αντικείμενο στο καλάθι αγορών. Οι σύγχρονες εφαρμογές είναι βασισμένες σε push, που σημαίνει ότι προβλέπουν τα αιτήματα των χρηστών και παρέχουν σχετικές πληροφορίες βάσει των αναγκών των χρηστών. Έτσι, αν μια εφαρμογή «ξέρει» ότι ένας χρήστης ενδιαφέρεται για ένα συγκεκριμένο προϊόν, θα στείλει αυτόματα ενημερώσεις σχετικά με πληροφορίες τιμών ή διαθεσιμότητα χωρίς καμία ενέργεια από τον χρήστη. Οι εφαρμογές βασισμένες σε push επιτρέπουν εξατομικευμένη δέσμευση χρηστών που μπορεί να στοχεύσει ανενεργούς χρήστες για επαναδραστηριοποίηση. Το καλύτερο χαρακτηριστικό των εφαρμογών βασισμένων σε push είναι ότι δεν απαιτείται προσωπική πληροφορία για την εγγραφή.
Συμβουλή:
Οι ειδοποιήσεις push μπορούν να ενεργοποιούν ανενεργούς χρήστες και να λειτουργήσουν ως υπενθυμίσεις για ενεργούς χρήστες.
Beacon και κινητές διαφημίσεις
Τα beacon σε καταστήματα — μικρές και σχετικά φθηνές συσκευές Bluetooth που τοποθετούνται σε όλο το κατάστημα — προσθέτουν μια ακόμη διάσταση στην έννοια του push. Εάν ο αγοραστής επιτρέψει τις ειδοποιήσεις beacon, αυτές οι συσκευές μεταδίδουν όχι μόνο πληροφορίες προϊόντων, αλλά και ειδοποιήσεις πωλήσεων κάθε φορά που ο αγοραστής βρίσκεται εντός εμβέλειας. Τα beacon μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για την προβολή διαφημίσεων προσαρμοσμένων στις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντα των μεμονωμένων αγοραστών. Αν ένας πελάτης έχει προηγουμένως κάνει κλικ σε μια online διαφήμιση μιας εταιρείας και στη συνέχεια μπεί στο κατάστημα για να περιηγηθεί, το beacon θα συνδέει τα δεδομένα επίσκεψης της διαφήμισης του πελάτη και θα μπορούσε να αλληλεπιδράσει με τον πελάτη ενώ ψωνίζει — για παράδειγμα, δίνοντάς τους επιπλέον λεπτομέρειες για ένα συγκεκριμένο αντικείμενο ή προσφέροντας ένα κουπόνι για να ενθαρρύνει μια αγορά.
Κινητές πληρωμές
Το Apple Pay και το Google Wallet είναι σε καλό δρόμο προς τη ευρεία αποδοχή. Οι retailers έχουν αναγκαστεί να αναβαθμίσουν στα κορυφαία συστήματα σημείου πώλησης (POS) για να υποστηρίξουν τα τσιπ EMV που έχουν πλέον οι κύριες πιστωτικές κάρτες αντί για τις μαγνητικές ταινίες. Αυτά τα νέα συστήματα έχουν συνήθως επίσης την ικανότητα να δέχονται πληροφορίες πιστωτικών καρτών (καθώς και να αποθηκεύουν κάρτες πιστότητας και δωροκάρτες) από μια κινητή εφαρμογή. Ο παράγοντας ευκολίας εδώ είναι διπλός: Δεν υπάρχει ανάγκη να κουβαλάτε φυσικές κάρτες και ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να απλώς πατήσει και να αγοράσει σε μια προβολή προϊόντος για να ολοκληρώσει γρήγορα μια συναλλαγή.
Τα οφέλη χρήσης mobile εφαρμογών στο λιανεμπόριο
Η κινητή τεχνολογία παρέχει στις επιχειρήσεις έναν επιπλέον τρόπο σύνδεσης με τους πελάτες. Αν και μόνο το 48% των μικρών επιχειρήσεων έχουν επί του παρόντος μια κινητή εφαρμογή, περίπου το 27% σχεδιάζουν να δημιουργήσουν μια για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, σύμφωνα με έρευνα της Top Design Firms. Ακολουθούν μερικοί από τους λόγους για τους οποίους οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τέτοια τεχνολογία.
Προσέγγιση των αγοραστών μέσω κινητού
Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει γίνει ολοένα και πιο δημοφιλές τα τελευταία χρόνια — μια τάση που αναμένεται να συνεχιστεί. Σύμφωνα με έρευνα της Statista, ο αριθμός των χρηστών ηλεκτρονικού εμπορίου στις ΗΠΑ αναμένεται να φτάσει σε κορύφωση 335,5 εκατομμυρίων χρηστών μέχρι το 2029. Πολλές μεγάλες εταιρείες εντάσσονται σε αυτόν τον κόσμο της κινητής λιανικής εφαρμόζοντας εφαρμογές κινητών πληρωμών, οι οποίες επιτρέπουν στους πελάτες να πραγματοποιούν κινητές πληρωμές μέσω του δικού τους εξατομικευμένου μέσου, όπως το PayPal ή το Stripe για να διεξάγουν συναλλαγές.
Βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη
Η κινητή τεχνολογία καθιστά την εμπειρία αγορών πιο αποδοτική, εξατομικευμένη και βολική. Μια θετική εμπειρία πελάτη είναι μεγάλης σημασίας για κάθε retailer. Οι κινητές εφαρμογές μπορούν να βοηθήσουν στον εντοπισμό αντικειμένων, να παρέχουν εξυπηρέτηση πελατών και να απλοποιούν τις διαδικασίες ολοκλήρωσης αγοράς. Αυτό ωφελεί επίσης το κέρδος του retailer. Η δυνατότητα των πελατών να λαμβάνουν πληροφορίες και να πραγματοποιούν αγορές σημαίνει λιγότερη ανάγκη για προσωπικό στα ταμεία. Αυτό μπορεί να μειώσει τα έξοδα εργασίας και να εξαλείψει τον χρόνο και τα προβλήματα του προγραμματισμού ενός εργατικού δυναμικού που συχνά χαρακτηρίζεται από υψηλό ποσοστό αλλαγής και αναξιοπιστία. Η παροχή πιο άμεσων πληροφοριών στους πελάτες βελτιώνει την εμπειρία του καταναλωτή και μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και χρήματα στην εταιρεία. Γι’ αυτό η κινητή τεχνολογία αποτελεί σημαντικό μέρος του τοπίου της λιανικής επιχείρησης.
source: https://www.business.com/