Η επέκταση του κοινού, περισσότερες αλληλεπιδράσεις και η δημιουργία ενός αφοσιωμένου κοινού εξαρτώνται όλα από την αύξηση των προβολών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Απλά η δημοσίευση περιεχομένου δεν είναι αρκετή, δεδομένων των συνεχώς μεταβαλλόμενων αλγορίθμων και του έντονου ανταγωνισμού.
Στρατηγικές ενέργειες που τραβούν την προσοχή και κρατούν τους χρήστες θα βοηθήσουν να αποκτήσετε περισσότερες προβολές. Παρακάτω είναι μερικές χρήσιμες συμβουλές και τεχνικές για να βελτιώσετε την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
1. Δημιουργήστε περιεχόμενο κατάλληλο για κάθε πλατφόρμα
Διαφορετικές κοινωνικές πλατφόρμες έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά, επομένως είναι σημαντικό να μεγιστοποιήσετε το υλικό σας για καθεμία από αυτές.
Τύπος περιεχομένου: Προσαρμόστε το στυλ σας—εικόνες, βίντεο, ιστορίες—στα δυνατά σημεία κάθε πλατφόρμας.
Στοιχεία πλατφόρμας: Συχνά προτιμώνται στις ροές, χρησιμοποιήστε εργαλεία πλατφόρμας όπως Reels, Stories ή Threads για να αυξήσετε το κοινό.
2. Χρησιμοποιήστε ενδιαφέροντα μικρογραφίες και οπτικά
Η προσέλκυση της προσοχής των χρηστών με την ανάρτησή σας εξαρτάται κυρίως από τις εικόνες και τις μικρογραφίες. Καθαρές, καλά φωτισμένες φωτογραφίες ή βίντεο θα τραβήξουν τους θεατές. Αποφύγετε εικόνες χαμηλής ποιότητας ή θολές, καθώς αυτές κάνουν τους χρήστες να προσπερνούν. Οι χρήστες είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ στο βίντεο ή την ανάρτησή σας αν η μικρογραφία παρουσιάζει ένα εντυπωσιακό σημείο εστίασης χρησιμοποιώντας μια φωτογραφία ή και κείμενο.
3. Δημοσιεύστε στις κατάλληλες ώρες
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απαιτούν ακριβή χρονισμό. Η δημοσίευση όταν το κοινό σας είναι πιο ενεργό αυξάνει την αλληλεπίδραση, αυξάνοντας έτσι την απήχηση. Τα περισσότερα συστήματα δείχνουν την online δραστηριότητα των followers στα αναλυτικά στοιχεία. Για να λάβετε περισσότερες προβολές, προγραμματίστε αναρτήσεις χρησιμοποιώντας αυτές τις πληροφορίες κατά τις ώρες μέγιστης διαθεσιμότητας.
Δοκιμάστε διαφορετικές ώρες δημοσίευσης για να βρείτε ποιες περίοδοι λαμβάνουν τις περισσότερες προβολές. Προσαρμόστε το ημερολόγιό σας για βέλτιστη προσέγγιση.
4. Γράψτε περιεχόμενο που μπορεί να μοιραστεί
Το κοινό είναι πιο πιθανό να μοιραστεί περιεχόμενο που τους αγγίζει, επεκτείνοντας έτσι το κοινό σας:
Συναισθηματικό περιεχόμενο: Περιεχόμενο που είναι χιουμοριστικό, σχετικό, εμπνευσμένο ή εκπαιδευτικό συνήθως λαμβάνει περισσότερες κοινοποιήσεις. Σκεφτείτε τι μπορεί να βρει συναισθηματικά ελκυστικό το κοινό σας.
Δημιουργήστε Call to Actions (CTAs): Ενσωματώστε ένα CTA για να εμπνεύσετε τους θεατές να μοιραστούν το έργο σας. Οι κοινοποιήσεις μπορούν να αυξηθούν σημαντικά με ένα απλό “Μοιραστείτε αυτό με έναν φίλο που πρέπει να το δει”.
5. Συνεργαστείτε με άλλες μάρκες και influencers
Η συνεργασία βοηθά το περιεχόμενό σας να το δουν νέες κοινότητες, αυξάνοντας έτσι τις προβολές. Συνεργαστείτε με σχετικούς influencers, δηλαδή αυτούς των οποίων η αγορά-στόχος ταιριάζει με τη δική σας. Η υποστήριξή τους μπορεί να προσελκύσει θεατές και να προσδώσει αξιοπιστία. Και η συνδυασμένη προώθηση συμπληρωματικών μαρκών σας επιτρέπει να μοιραστείτε κοινά και να αυξήσετε το προφίλ του ενός του άλλου.
Σκεφτείτε κοινές αναρτήσεις, διαγωνισμούς ή ζωντανές εκδηλώσεις.
6. Εμπλέξτε ενεργά το κοινό σας
Μια ενεργή παρουσία σας βοηθά να κρατήσετε το υλικό σας στο προσκήνιο και προωθεί περισσότερες προβολές:
- Απαντήστε σε σχόλια: Η αλληλεπίδραση με τα σχόλια του κοινού σας δείχνει στην πλατφόρμα ότι το έργο σας είναι ενδιαφέρον, βελτιώνοντας έτσι τις προβολές.
- Εκμεταλλευτείτε διαδραστικά Στοιχεία: Ζωντανές συνεδρίες, δημοσκοπήσεις και Q&A εμπλέκουν το κοινό σας και το κρατούν ενδιαφερόμενο στο προφίλ σας. Αυτές οι ανταλλαγές μπορούν να αυξήσουν το προφίλ των επόμενων αναρτήσεών σας.
Η αύξηση των εμφανίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απαιτεί στρατηγικό σχεδιασμό, εμπλοκή του κοινού και προσαρμογή του περιεχομένου στα δυνατά σημεία της πλατφόρμας, αντί για απλή συνεχή δημοσίευση. Μπορείτε να αυξήσετε την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να δημιουργήσετε ένα μεγαλύτερο, πιο εμπλεκόμενο κοινό βελτιστοποιώντας τα οπτικά, αλληλοεπιδρώντας με τους επισκέπτες και χρησιμοποιώντας σωστά τα εργαλεία της πλατφόρμας.
Χρησιμοποιήστε αυτές τις κατευθυντήριες γραμμές και παρακολουθήστε την ανάπτυξή σας για να εξασφαλίσετε συνεχή βελτίωση στην πορεία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Source: https://www.noobpreneur.com/